Velkommen
Brugernavn:

Kodeord:

Husk mig

[ ]
[ ]
[ ]
Forums
Bestyrer: Webmaster, Falk-Rønne
Dette indlæg er lukket nu
Ophavsmand Indlæg
steph85
man dec 14 2009, 09:06
Registeret medlem #282
Oprettet: lør jul 08 2006, 07:53

Sted: solrød
hej falk rønne jeg har en hoppe på snart 6 år om faktisk kun er letteret redet, jeg købte prøvede hende og der var ingen problemer andet end dårlig balance, så fik jeg hende hjem og hun fik en uge til at vænne sig til stedet lidt longe gå ture fold osv, da jeg så begyndte at ride når jeg tre omgange så stopper den op og kaster voldsomt med hovedet, bakker, sparker efter min schenkel og hvis jeg presser hende frem stejler hun, og det ik en smule hun blir ved og er ved at gå bagover, samme tid hvis jeg lægger en pisk på bagpart for at vise hende vejen, sådan det frem som hvis man longerede hende bukker hun og derefter rejser sig, hva kan skyldes dette hun have lidt sår i mund fordi hun har overbid og tygger så hun havde lidt tandspidser det er ordnet nu, kan dette skyldes noget med facetled eller kissing spine eller wobler.
Tilbage til toppen
Falk-Rønne
ons jan 06 2010, 02:31
Dyrlæge

Registeret medlem #31
Oprettet: man maj 29 2006, 12:59

Sted: Charlottenlund
Det første, du skal kontrollere, er om sadlen passer. Få en professionel til at vurdere det. Er den OK, kan et problem i overlinjen mistænkes - f.eks. 'kissing spine'. Men i virkeligheden kan mange ting - også i benene, som er ubehagelige for hesten, give de samme symptomer. Det vil kræve en dyrlægeundersøgelse.

Med venlig hilsen
Jørgen Falk-Rønne
Tilbage til toppen
steph85
ons jan 06 2010, 04:10
Registeret medlem #282
Oprettet: lør jul 08 2006, 07:53

Sted: solrød
hey jørgen jeg har bestilt tid hos dig den 18 til hende samt en anden hest, men har tit hørt om de noir med ks nemlig, men har så os hørt om en med slinger i kæben som kaldes noget med trigenus migiral noget slinger af en art som er ansigts jah som kan komme af berøing blæst udefra kmommende ting så som stemme osv kender du til den sygdom ved jarlev er begyndt at undersøge og diagnosticere denne lidelse som en de noir afkom jeg kender er blevet aflivet med
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF